Vragen over uw account

Vragen over uw account

Hoe werkt de sortering in de CV-Database?

Ga naar registreren op Chemiewerkt.nl/werkgever. Maak een werkgeversaccount aan door de velden in te vullen.
Na bevestiging ontvangt u een e-mail om er zeker van te zijn dat uw e-mailadres correct is. In deze welkomstmail staat uw gebruikersnaam en wachtwoord. Na het invullen u van dit gebruikersnaam en wachtwoord op de site wordt u doorgelinkt naar 'uw account'-pagina. Bovenin uw scherm ziet u nu een melding dat uw werkgeversaccount is geactiveerd.
U kunt nu gebruik maken van de diverse onderdelen van de site; producten aanschaffen, vacatures plaatsen en kandidaten zoeken.

Hoe en waarom moet ik mijn account activeren?

Wij vragen u om uw account te bevestigen om er zeker van te zijn dat het e-mailadres dat u heeft opgegeven correct is. U ontvangt in deze mail uw gebruikersnaam en wachtwoord waarmee u uw account kunt activeren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?

Via de link wachtwoord vergeten bij het login-veld kunt u een het wachtwoord voor uw werkgeversaccount opnieuw instellen.
In het scherm wordt gevraagd om uw e-mailadres in te vullen. Het systeem controleert of uw e-mailadres bij uw account hoort.
Na deze check ontvangt u een e-mail met daarin een link naar de pagina waar u zelf een nieuw wachtwoord kan instellen.(let op de sterkte van het wachtwoord: min. 8 tekens en liefst een combinatie van hoofd- en kleine letters, cijfers).
Klikkend op deze link komt u op de 'wachtwoord opnieuw instellen'-pagina. Hier vult u tot twee maal toe het nieuwe wachtwoord in.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

Dit kan via uw account.
Op 'uw account'-pagina vindt u in de rechter kolom uw accountgegevens.
Met de 'Wijzig'-buttons kunt u de verschillende accountgegevens aanpassen (contactgegevens, e-mailadres en wachtwoord)
Belangrijk: bedrijfsgegevens kunnen alleen door de hoofdgebruiker(s) van uw bedrijf worden gewijzigd.

Het lukt mij niet om in te loggen. Hoe is dit mogelijk?

Wanneer u met een onbekend e-mailadres en/of een foutief wachtwoord probeert in te loggen geeft het systeem dit aan met de volgende melding: e-mail/wachtwoord combinatie onbekend.

Controleer eerst of u in een werkgeversaccount probeert in te loggen (Chemiewerkt.nl/werkgever) en niet bij de kandidaatzijde (kandidatenpagina's op Chemiewerkt.nl).
Via wachtwoord vergeten kunt u - indien nodig - een nieuw wachtwoord instellen.
Lukt het u hierna niet om in te loggen? Neem dan contact op met onze afdeling 088-7305900 of mail naar helpdesk@chemiewerkt.nl.

Hoe gebruik ik de 'uw account'-pagina in het tabblad 'uw account'?

De pagina uw account biedt een overzicht van uw account. Hier vindt u:

  • contact- en bedrijfsgegevens
  • nog niet geplaatste vacatures
  • recente sollicitaties
  • opgeslagen zoekopdrachten (CV-Database)
  • uw producttegoed
  • eventuele producten in uw winkelmand (bestelling nog niet afgerond)

Deze onderdelen kunt u vanuit uw account beheren. Ook kunt u gemakkelijk inzicht krijgen in reactie rapportages bij geplaatste vacatures.

Hoe kan ik mijn korte bedrijfsomschrijving wijzigen?

De korte bedrijfsomschrijving kan alleen door de hoofdgebruiker van uw bedrijf worden gewijzigd.

Indien u hoofdgebruiker bent kunt de bedrijfsomschrijving aanpassen in Uw account.
Bij het onderdeel Beheer Profiel valt het kopje Wijzig Profielinformatie
U kunt de bedrijfsomschrijving aanpassen.
Druk vervolgens op de 'opslaan-knop' om de wijzigingen op te slaan.

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn account wijzigen?

Dit kan via uw account.
Kies onder Beheer Profiel de 'wijzig profielinformatie' hier staan de velden van het wachtwoord leeg. Vul hier het nieuwe wachtwoord twee maal in (let op de sterkte van het wachtwoord: min. 8 tekens en liefst een combinatie van hoofd- en kleine letters, cijfers). Na deze handeling klik op “Opslaan” onder aan de pagina. Uw wachtwoord is gewijzigd.

Hoe kan ik het e-mailadres van mijn account wijzigen?

Dit kan via uw account.
Kies onder Beheer Profiel de 'wijzig profielinformatie'.Vul hier het nieuwe e-mailadres twee maal in. Na deze handeling klik op “Opslaan” onder aan de pagina. Uw emailadres is gewijzigd.

Let op! Uw emailadres is tevens ook uw gebruikersnaam. Deze wordt hierdoor ook meteen gewijzigd.

Hoe kan ik het bedrijfslogo uploaden/ wijzigen?

Het uploaden/ wijzigen van een logo kan alleen door de hoofdgebruiker van uw bedrijf worden gewijzigd. Indien u hoofdgebruiker bent kunt het logo aanpassen in Uw account.
Kies onder Beheer Profiel de 'wijzig profielinformatie' U kan naar het logo upload/wijzig-scherm.U kunt hier een (nieuw) logo uploaden.
Druk vervolgens op de “Opslaan”knop om de wijziging op te slaan.
Een logo kan een JPG, PNG of GIF bestand van maximaal 4 MB zijn.

Kan ik met meerdere mensen op 1 account werken?

Het is niet nodig om met meerdere collegaÕs op 1 account te werken. Wilt u met meerdere collegaÕs tegelijkertijd gebruik maken van uw CV-Database tegoed/ abonnement, dan raden wij u een extra gebruiker hiervoor aan te maken. U kunt als hoofdgebruiker gewoon een sub account aanmaken.
Kies onder Beheer Profiel voor de optie “Beheer Sub-account” Hier kunt u verschillende accounts aan maken. Vul hier email adres en wachtwoord voor de sub-gebruiker in en geef via de diverse restricties aan wat de rol van de persoon mag zijn

  • Vacatures plaatsen
  • Vacatures en sollicitaties beheren van andere sub-accounts
  • Bekijken en plaatsen van bestellingen

Naar aanleiding van uw keus zal uw collega de zaken waarvoor u hem/haar heeft gemachtigd kunnen oppakken